2021. június 20., vasárnap

Megjöttek a Dömötörök

 20210620 Vasárnap

Ébredés után lementem valamit reggelizni (ez többnyire füstült kolbász, kenyér, újhagyma, csípős paprika és tejeskávé.)

Tibcsi és Dávid unokája,akit most volt szerencsém először megismerni, valóban 10 óra körül érkeztek, ahogyan igérték.

Először behordták azokat a kaja alapanyagokat, amikret azért hoztak, kogy kedd reggelig jó legyen az ellátás.

Kiültünk a kúp alá és egy-egy doboz sör mellett rögtön faggatni kezdtem a nyurga 21 éves Dávidot (Tbcsi kérésére mindezt angolul, mert kíváncsi volt rá, hogy az unokája mennyire uralja ezt a nyelvet.) Dávid jól beszélt angolul és alaposan bemutatkozott.

Vállalkoztam, hogy előkészítem a holnapi sztrapacskához az anyagot. Nekiálltam a krumpli hámozásnak és reszelésnek, belekerült a liszt és néhány tojás és mindezt jól összedolgoztam..

Ahogyan telt-múlt az idő, egyre melegebben sütött a nap. Fogtuk az alu-létrát és kimentünk a stégre. Dávid meg én fürdőnadrágban, Tibcsi ruhástúl. Mi ketten Dáviddal birtokba vettük a Dunát és úsztunk egy oda-vissza fél órát. 

Amikor már kinapoztuk magunkat, elsétáltunk a Dabi Holtág étterembe és  mind a hárman rendeltünk egy-egy csülkös bablevest. Dávid meg én sört ittunk utána, de Tibcsi sajnos inkább a pálinka felé hajlott, amitől az út hazafelé már nem volt olyan egyszerű vele.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése