2021. június 14., hétfő

Sűrű a nap

 20210614 hétfő

Hat óra után arra ébredtem, hogy Áron már a számítógép előtt ül és chatel.

Mialatt a reggelire való kolbász  sül berámoltam a szennyes edényeket a mosogatógépbe és elindítottam egy mosogatási menetet.

Ma az időkép szerint még csak 25°C lesz a maximum, de egy hét múlva már egész júniusban 30° C feletti kánikula várható.

1/2 9-kor kimentem a folyosóra és megnáztem, hogy elkelt-e Emőke vacsorája, de nem csengettem be, hadd pihenjen.

Nem érzem itt jól magam, szeretnék mihamarabb elindulni Dömsödre.

Első terv szerint úgy volt, hogy Emőkével ma ma kora délután indulunk Dömsödre, de azután ezt áttettük holnapra.

Az angol anyagok szovegbevitelével telt a délután. Úgy érzem, hogy jól haladok.

Közben telefonon egyezkedtem Ellivel  a holnapi Pátyi látogatásomról. Neki sem egyszerű az élete. Végül délelőtt 10 órai érkezésben maradtunk.

Emőke és Áron felosztották egynás között a vásárlási és a kaja készítési feladatokat, csak a rendcsinálásban volt közöttük nézeteltérés, de abban nagy. 

Áron nagyon finom vacsorát  készített (rántott csirkeszárnyak sült krumplival), de hiába hozta be, ki kellett vigyem a konyhába a kiegészítők (Unicum, savanyúság, sör) hiánya miatt.

Emőke gazdag gyümölcstálat készített. Az ellátás kifogástalan.

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése