2021. június 22., kedd

keddi piac

 20210622 kedd

Amikor Tibcsi ébresztett, az első dolgom az volt, hogy elkészítettem a reggeli kávénkat (a tegnapi kimaradt).

Kivettük a mélyhűtőből a lefagyaztott sztrapacska készítményünket, hogy felengeddjen.

Utána elindultunk (autóval) a piacra. Ott vettem krumplit, unicumot, meg néhány kisebb dolgot a háztartáshoz.

Hazaérve kávéskanalanként tettem a felengedett sztrapacska keveréket a forrásban lévő sós vízbe. Nem szapora munka. órabérben még csak-csak megélnék belőle, de teljesítménybérben már aligha.

A sztrapacska galuskát még leszűrtem, de a befejező fázis (sült szalonna, juhtúró, tejföl és a tálalás) már Tibcsire maradt. Nagyon finom lett. Előtte egy kupica unicum (csak nekem, mert pár óra múlva  Tibcsi vezet) és utána sör. Fenséges ebéd volt.

Most, hogy Tibcsi elment, megint ki vagyok téve az orvos látogatásának és annak, hogy kihívja a rohammentőket. Az egyetlen, amit tehetek, hogy (látszólag kívülről) belakatolom a tolókaput, behúzom a zsalugátereket és lakatlannak látszatom az ingatlant.

Nagyon jó volt, hogy Dömötör Tibor 2-3 napot itt töltött velem, de ma 1/2 5-kor elhagyta a bázist és 3/4 6-kor már jelentkezett, hogy szerencsésen megérkezett. Kecskemétre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése