2021. június 15., kedd

Júniusi tervek

 20210615 kedd 

Hatkor ébredtem. Kint 17° C van, de ma még 27 ° C is lesz és Június második felében 30-33 °C körüli maximumok várhatóakk. Enyém a nyár, enyém a Duna (úszás, kajakozás, szörfözés) bográcsozás, hússütés a kúp alatt és szüretelhetem a gyümölcsöket. Mindemellett persze sok lesz a munka.

Azt szeretném, ha Áron és Emóke is sok időt töltenének Dömsödön.

Hét órára  már bepótoltam az elmaradt blogbejegyzéseket.

1/2 10-kor elindultunk Pátyra. Emőke először az Ellihez vitt, aki rögtön kezelésbe vette a patáimat és azt mondta Emőkéne, hogy egy óra múlva jöhet értem. 

Elli csodát tett a lábaimmal.

11-kor átvitt a családi rezidenciára, ahol nagy Emő finom zöldséglevessel kávéval és keksszel kínált. 

Hazajövet minden rajtam lévő ruhát betettem a mosógépbe és elindítottam a mosást.

A Bártfai utcai szemészeten a csoda megtörtént, felvették a telefont. 

Holnaphoz két hónapra  Augusztus 16.-án  10:30-kor kell megjelennem a beutalóval. Ott megvizsgállnak és ott kapok majd időpontot a műtétre. 

Hazaérve elkezdtem olvasni Jack Kerouac: On the Road c. regényét. 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése