2021. június 21., hétfő

Nyár van

 20210621 hétfő

Tibcsi nagyon tapintatosan csak 9-kor jött be a szobámba ébreszteni.

1/4 10-kor már elindultam készíteni a reggelit. Nem kellett rajta sokat készíteni, mert mire leértem már tálalva volt (ruszli tejföllel, fehér kenyér és sör.) Csak ketten reggeliztünk. mert Dávidért eljött a barátnője és elvitte.

Az idokep.hu szerint is nyár van. Most ugyan még csak 27 fokot mutat a hőmérő. de kora dálután 36 °C is lesz és ha bejön, amit .ígér, akkor még egy kis eső is lesz.

Délután elküldtem pizsunak  nagyon gyakran használt angol kifejezések első csomagját. Ha megfejtve visszaküldi, akko kap majd még.

 Késő délután, már majdnem vacsorára pacal pörkölt volt krumplival, tána sör.

Tibcsi még nem tudta eldönteni, hogy holnap hajnalban induljon-e haza Kecskemétre vagy inkább, amikor már esteledik. Én délutánra várom Emőke lányomat.

Nagyon meleg van. A bélyegező szobában nem tudtam elidítani a klímát, mert a vezérlő egységben lemerült a két AAA tölthető akku.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése