2021. június 6., vasárnap

Emőke lányom Dömsodon

 20210606 vasárnap

Már megint korán (6 órakor) ébredtem. A késő esti halászlére megszomjaztam. A hal úszni kivánt. Lementem és ittam egy pohár sört.

Reggelre megsütöttem egy darabka kolbászt  (friss kenyér, mustár, csípős paprika, újhagyma) és utána tejeskávé.

Délelőtt megjelent Kocsis Sándor a feleségével, megtekintették a faház állapotát, de kértem, hogy a további elképzeléseiket kizárólag Emőke lányommal beszéljék meg, aki várhatóan ma délután itt lesz.

Emőke lányom dél körül érkezett. Rögtön feltette az autóját a töltőre. Elkérte a faház kulcsát és átment megnézni aviszonyokat.

Olyan jó az idő, hogy Emőke már bánta, hogy miért nem  fogadta meg a kérésem és nem hozott fürdőruhát. Nem baj, jövő vasárnapra fog hozni és addigra a Duna vize is melegebb lesz.

Kimentünk a  stégre, de ott először csak annyit engedélyezett, hogy a lábam belógassam a vízbe, én pedig arra kértem, hozza ki a létrát és nekikezdtem a hínár kihalászásának.

Az alulétrát betámasztottam és nekivetkőzve elkezdtem a vízbeereszkedést. A víz hőmérséklete sportos volt, de nem hagytam magam, csobbantam.

Ha a tervezettnél egy hónappal később is, de végre Duna. 

Nagyon jól esett a fél óra úszás.

Késő délután Emőke berámolta a csomagtartóba a PET palackos és sörös dobozos zsakokat és invitált, hogy menjek vele haza, én pedig ragaszkodtam ahhoz, hogy amíg nem kapok egy megnyugtató visszajelzést  arról, hogy otthon 100 %-kos (nem alakul és rend lesz ,hanem rend van.), addig nem szeretnék hazamenni. Így azután Emőke egyedül indult útnak. Egy óra múlva jelezte, hogy megérkezett, de.rend az nincs.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése