2021. június 17., csütörtök

Indulás a bázisra

 20210617 csütörtök

Ébredés 3/4 7-ko szép napsütésre. Már most 23°C van és kora délutánra felcserélődik a két számjegy. Engem vár a Duna, aminek a hőmérséklete szerintem már 20 fok körüli.

Tibcsivel megbeszéltem, hogy 20.-án vasárnap délelőtt jön Dömsödre. 

Azt kérte, hogy addigra legyen krumpli, liszt, juhtúró és tojás a sztrapacskához, a TV- t állítsam be úgy, hogy lehessen nézni a TV 4-en a meccset, a Duna vizét pedig melegítsem fel 25 fokosra.

Mindent összepakoltam és végre elindultunk. Még melegen sütött a nap amikor megérkeztünk a bázisra. Emőke segített mindent bepakolni a hűtőszekrénybe, azután mentek is tovább.

Rohantam ki a Dunámhoz és csobbantam. Nagyot úsztam. Kicsit hosszabbra sikerült, mint a tervezett fél óra, de nagyon jól esett. Most megvacsoráztam és pihenek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése