2021. június 29., kedd

A szivattyú rendszer modernizálása

 20210629 kedd

9 óra után ébredtem. A járvánnyal kapcsolatos fertőzési és elhalálozási számok egészen elképesztőek.

1/2 10 után átjött Gábor, hogy elmagyarázza a szivattyú rendszer modernizálásának lépéseit. Abból én 

csak a nagyját értettem, de megmitatta, hogy a egnap este átküldött email-je szerint milyen alkatrészeg 

beszerzése szükséges.

Gábor hozott át egy nekem beszerzett  1/2 liter pálinkát is, amit rögtön kifizettem.                                            

Az átküldött lista alapján rögvest felhívtam a vasüzletet, ahol minden ami a listán szerepelt, volt raktáron.

11-kor megreggeliztem. (sült kolbász, mustár , kenyér, (tej híjján) nestlé tejeskávé.)

Emőkéék már úton vannak, kb. 3-ra érnek ide.. Sűrű lesz a program. Klárinál megnézzük a kiscicákat, 

utána bevásárlás és vasüzlet, majd úszás a Dunában. Amikor megjöttek, az első utunk  Káriékhoz 

vezetett. Ott megnéztük s három kiscicát és azt, hogy Gábor hogyan halad a saját szivattyájának az 

áttelepítésével.

Emőkét ott is hagytuk és második állomásként Zoli elvitt minket (két  Gábor)) a Vasudvarba, hogy a lista alapján megvegyük a mi szivattyúnkhoz  szóséges alkatrészeket, meg a tolókapu zárat. Miután már mindent összecsomagoltunk, akkor derült ki, hogy 15.000.- forint kifizetéséhez nálam se bankkártya, se készpénz nincsen. (Egy oda-vissza kanyar).

Miután mindent kifizettem, hazafele megálltunk a Mizsei boltnál (tej, sör, üdítők, üveges lecsó, csípős paprika, debreceni és kenyét). 

Hazaérve mindent kipakoltunk és mindhárman megtámadtuk a Dunát. A víz hőmérséklete ideálisabb 

nem is lehetett volna. Nagyot úsztunk és félúton egy idegen stégen kértünk pihenési lehetőséget. Mint 

kiderült, engem ott felismertek, hogy én mindig a Karcsi bácsi stégjáig szoktam úszni.

Az oda-vissza vizi túránk nagyon finom, majdnem egy órás volt.

Visszatérve, Emőke meglátogatta a két szomszédos telkünket, mialatt én feltettem két nagyobb krumplit meghámozva és feldarabolva főni, a debreceniket fekarikázva, egy nagy fej hagymát .és a csípős 

paprikát apróra vágva két kanál olajon a serpenyőben elősütöttem, majd mindezt a lecsóval feltettem 

forróra összemelegedni. 

Közben letakarítottam az asztalt (nem volt egyszerű) és tálaltam. A vacsora mindenkinek ízlett.

Hazafele Zoli az Auchan parkolójáig hozott. Onnan Emőkével a PPZ 012-vel jöttünk. Áron kedvesen és nagy rendetlenségben fogadott. 




                                                                                                                                                                                            


                                                                                                                                                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése