2021. június 2., szerda

Éhes

 20210602 szerda

A fejreállított világ miatt csak 11 óra után váltam használhatóvá.      

Átveszem a tegnap letöltött angol anyagot és utána bepótolom a publikálásból kimaradt blogbejegyzést.

Emőke lányom írt, hogy vasárnap lehet, hogy lejön Dömsödre. 

Elsétálok a Dabi étterembe és vagy ott fogok ebédelni, vagy hozok valamit, de az is lehet, hogy mind a kettőt, mert itthon nincsenek nyersanyagok. Majd még meglátom.

Az első oda-vissza utam azért fulladt kudarcba, mert mint az ki is volt írva, csak 14:00 őrától vannak nyitva.

Másodszorra már elővigyázatosságból csak 1/2 3-ra mentem, de még akkor is zárva volt.

Ezután már csak telefonon érintkeztünk. Ott mondta el a főnök lánya, hogy a főnoknek sürgősen el kellett mennie, de majd ha visszajön, akkor felhívnak engem, hogy mit vihetnek ki. Erre azután nem került sor.

Délután egy kis alvással próbáltam elterelni a figyelmem az éhségről.

Este elkezdtem olvasni online John Steinbeck: "East of Eden" című regényét. Ennek magyar nyelvű (Édentől keletre) olvasása kimaradt az életemből.

Végül éjfél tájban vetettem véget az éhezésnek. 

Megsütöttem egy csirkecombot és megfőztem hozzá egy pár szem krumplit.. 


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése