2021. június 26., szombat

Dabi Holtág étterem

 20210626 szombat

Frissen ébredés 1/2 9-kor. Szép napsütéses délelőtt van. 

Olvasva a napi híreket, nekem nem tetszik, hogy megint sikerült újjat húznunk a az Európai Bizottsággal, de szerencsére én ebből kimaradok.

Még egy darabig szorgalmasan írtam a "A View From A Hill" angol szövegét, azután 1/2 11-kor már korgott a gyomrom és lementem reggelit készíteni.

Füstölt bacon szalonna sült a serpenyőben és rajta egy tojás. 

Utána egy bögre tejeskávé. Ezzel délig egészen jól elvoltam. 

Akkor elindultam a Dabi Holtág étterembe, ahot ottfogyasztásra (Eat in) rendeltem egy pontyhalászlét, elótte egy unicum, utána egy sör és elvitelre (take away) pedig egy sült hekket görög salátával, ami hazaérve bekerült a mélyhűtőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése