2022. április 11., hétfő

Hátizsák 11

 20220411 Hétfő

A reggel rosszul kezdődött. Kértem Áront, hogy egy fél órára adja kölcsön a hátizsákját, mert az enyémet nem találom.

Sajnálja, de nnem tudja ideadni, mert nem bízik meg bennem és ezt is elvesztem. Ezek után kétszer kellett fordulnom a CBA-ba, mert a nylon szatyrokba nem fért ei minden.

Szerintem minden szüoséges dolgot (tej, kenyér, csécsi szalonna., egy tálca pizzy, sör, unicum) megvettem, még egy literes flakkon étolajat is a hurkák sütéséhez is.

Átmenve a kis kínaiba, immáron két nagy telerakott                      nylon szatyorrral. Ott dttem egy csípós savanyú levest és Áronnak egy sült gsirkét rizzsel meg egy káposzta sakátát. 

A hazacipekedés után mindent kipakoltam és elmondtam Áronnak, hogy mi  finomakat vettem neki.

- Nem kellett volna, nem kérem, mert én már rendeltem magamnak a pizzafutárnál

- Ha nem kéred, öntsd ki a WC-be.

- Ha te vetted, te önzsd ki.

Megértettem, megtettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése