2022. április 19., kedd

Feladatok 19

 20220419 Kedd

Reggel hatkor arra ébredtem, hogy valamikor el kell kezdenem kiosztani a feladatokat, NEM. Norcit és Áront is igyekeztem önállósággra nevelni és  mindig önállóságra nnevelni, úgy, hogy atyai parancsszavak helyett csak                                                              javaslatokat tettem. Most, az életemnek ebben a                     szakaszában igyekszem még inkább így tenni.

Az első utam a BudapestBankba vezetet.

Kértem egy új belépési jelszót az Internetbankba, Azt mondták, hogy mire hazaérek, már megérkezik SMS-ben.

A második állomás az ANZSU Optika volt. Mindkét szemüvegem (az olvasó és a távoli) elkészült.

A CBA-ba hiában hiába próbáltam venni disznótorost, szinte teljesen ki volt fosztva, amit sikerült vennem: tej, sör, unicum és kristálycukor. Hazaérve az első dolgom az volt, hogy Katikáéknak átvigyem  a cukrot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése