2022. április 11., hétfő

Optikai szalon - T. Sanyi 12

20220412 Kedd 

A délre tolódott reggelire megsütöttem egy darab nájashurkát.          Utána a szokásos tejeskávé.

Kora délutám indultam le a BudapestBank helyi fiókjába egy utalási sz-ndékkal, mert az új oldalukon nem találtam az Internet bankolás M

Mire odaértem már éppen zártak. Az ügyintéző  csak kutyafuttában annyit mondott, hogy az új oldal jobb felső sarkán találom a gombot.

Onnan két megállóval feljebb az ANZSU Optikánál már nagyobb szerencsém volt.  

Azonnal felvették a két eltűnt sszemüvegem újrarendelését. A tárcám rögtön könnyebb lett 42.000.- forinttal. 

Mire hazaértem már Áron is otthon volt. Arról számolt be,                hogy ma  a a Jáva programozásról szólt az előadás, de ahhoz én biztosan nem  érte, Ki kellett, hogy ábrándítsam, nem mintha én minden programozási nyelvben perfekt lennék. 

Tósa Sanyi barátom (egykori barátom, évfolyamtársam             és vadúszpilóta - mellesleg lány osztársaink bálványa -, a Dömsödi meghívásra válaszolva azt írta: köszöni, de már totyogni sem tud és csak a kerekes székbem él. Emőke lányommal meg fogom beszélni, hogy ne engedjük el Sanyi kezét és látogassuk meg. Biztosan örömot szereznénk vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése