2022. április 28., csütörtök

Cordon Bleu 29

20220429 Péntek

8-kor ébredtem. Az első  kérdésem Áronhoz a Jó reggelt után, hogy neii mit készítsek ((tejet, teJeskávét,kakaót) és mit szeretne: lágytojást, kemény tojást vagy tükörtojást? A válasza rövid és kemény volt: SEMMIT. 

Déílben Béla (Ő a magyar bill Gates), távolról belépett a gépemre és megjavította. Azóta a fzikai billentyűzet nem pittyeg, hanem teszi a dolgát és ír. Béla még arra is ösztökélt, hogy  szemeimet mielőbb műtessem meg.

Az Allianz Biztosító felszólított, ha május 5.-ig nem tendezem a számla elmaradásaimat (34.500.- Forint), akkor a megszűnik a 2344 Dömsöd, Középső út 123.-ra megszűnik a biztosításom. Az nagy baj lenne, ha a ház ki lenne téve bármilyen kockázatnak.   Azt szeretném, ha valamelyik gyerekem, nem anyagilag, hanem az ügyintézésben segítene.íí

Délután Tibcsi hívott telefonon. Majdnem hél órán át fárasztottam a hülyeségeimmel. 

megjegyeztemm hogya 38. héten Szeptember 23.-án fogjuk látni egymást.

Az Április 26. blogbejegyzés eltünéséből hosszú időre megtanultam, hogy amikor a nap végén az utolsó mondat végére pontot teszünk, akkor kell közzétenni és akkor kicsi a veszélye annak, hogy elvész.

Most elmúlt este 6 óra van. Áron kérte, szóljak, ha éhes  vagyok. Mivel az ebéd kimaradt, most szóltam.
Vacsorára Áron összeütöttt egy Cordon Bleu-t. Finom volt, csak kevés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése