2022. április 5., kedd

útban hazafelé 05

 2022b405 Kedd

Már elnúl 10 óra mire felébredtem. A belföldi hírek mind arról számolnak be, hogy a Fidesz stabilan megnyerte a választást, ami várható volt.

A nap ezerrel süt és egy hónap múlva próbaúszás a Dunában. 

Szeretném ha mihamaraabb itt lenne a családom és meghívhatnám a barátaimat. Sütnémk, főznénk, beszélgetnénk nem, vagy legalább is nem csak a pénzrői.

Undorom van ettől az elanyagiasodott világtól. Tudom, hogy a pénz is fontos az életünkben, de ne az legyem a minden!

Emőke dlután eljött értem Dömsödre. Aníg én mindent összepakoltam és gondosan bezártam, ő átmemt kertészkedni és  Anikával is beszélgetett.

Már sötétedett mire elinddultunk.

Útközben megálltunk egy autós McDonaldsnáldsnál és bevásároltunnk.

Gazdagrétrebérve csak ketten tudtunk megbirkózni a málháinkkal. A kaja amit a Mekiben vettünk kevős és silány volt. A halas szendvicsben pé.ldául nem volt 1-2 dkg.-nál több hal. A Dabi étteremben a harmada áráért három nagy rántott pontypatkót kaptunk volna majonézes burgonyával és egy felszeletelt citrommal. Az autós Meki rabló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése