2022. április 17., vasárnap

Hrszerkesztés 17

 

20220417 Vasárnap

10-kor ébredtem. A nap biztatóan süt, ha azt szeretném, hogy termés is legyen, nemsokára el kell kezdeni kertészkrdni.Felelevenedtek emlákeimből a Nürnbergben eltöptött idők és az azt követő 25 év amit a Magyarországi leányvállalatnál töltöttem. Ma még szívesebben visszatérnék, hogy a két cég több sebből vérző kapcsolatát rendbetegyem.

12-kor felhagytam a nosztalgiázással és kimentem a konyhába valami ennivalót készíteni.

Az index.hu csak lehangoló hírek (tömegbaleset, lakástűz, halál, stb. gyűjteménye.). Ha egy hír lélekemelő, az már be sem kerülhet ide. (Üdvözletem       a hírszerkesztőnek. SICC

 Áron  délután elhagyta a terepet.  Búcsúzóul csak nnyit mondott, hogy a barátaihoz megy a városba sakkozni és csak késő este jön haza. A legtöbb amit ilyekor egy folyton aggódó apa a szorongásai ellen. tehet, hoggy nem kételkedik a fia szavaiban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése