2022. április 22., péntek

A Viber lemerült 22

 aaaa55520220422 Péntek

Egész éjjel csak forgolódtam és nem tudtam elaludni Emőke lányom pozití Covid tesztje miatt. Most semmi más nem érdekel, csak az Ő egészsége. Ilyenkor az ateizmusom csak hátrány, nincs kihez fordulnom segítségért. 

Most már reggel 5 óra van. Még egy kis Unicummal próbálkozom, hátha az segíf. 

Sikerült elaludnom és délelőtt 10-kor ébredtem.

Sajűnos az Április 19. blogbejegyzés két címszó alatt is szerepel. Ez csak egy kicsit jobb, mintha teljesen kimaradt volna. Majd ha több időm és türelmem leszm korrigálom.

Dél fele jött egy ajánlott levél, de a feladót látva már nem is izgatott, hogy a levelét el se tudom olvasni. 

Ebédre hideget ettem (Erdélyi szalonna kenyérrel és zöldaprika).

Este hatkor hallottam, hogy Áron már itthon van. P. Zsuzsinak telefonon panaszkodtam, hogy Áron mennyire nem segít vakoskodó apjának. 

Most még csak 8 óra van, de szeretném, ha Áron még zárás (21:00) előtt  lejutna a CBA-ba vásárolni valami vacsorának valót. Időben le is ment, be is v        ásárolt, de este 10 órára még nem sikerült ekészítenie a nagyon várt vacsorát.

A rántott csirkeszárny sültkrumplival és ketchuppal finom és bőséges volt. Utána egy pohár sör.

Emőkét nem értem el Viberenm, mert lemerült a fedezet és a Bank is elutassította a feltöltését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése