2022. április 3., vasárnap

Szavazunk 03

 20220403 Vasárnap

Nagyon rosszul aludtam. Szinte el sem tudtam aludni igazán.  Katikát megkértem, hogy mielőtt reggel 7-kor elindul itthonról, csöngessen be, hogy keeljek fel és menjek szavazni. Amikor rámcsörgött, nyugtázta, hogy ébren vagyok.

Most még alig múlt reggel 6 óra, de már el se merek aludni. 

Tulajdonképpen (ezt B. Gábor csúnyán úgy szokta rövidíteni, hogy "tukép".) 

10 őrára kell menetkészen itthon lennem, mert akkorra jönnek értem.

7 óra van, indulok. Ez egy áprilisi tréfa, havazik. A gyalogút a Csikihegyek  utcáig és -vissza majdnem két óra, de legalább nem estem el. A lényeg, hogy leszavaztam. Áron kovácsolt egy eméletet ahhoz, hogy ő miért nem megy el szavazni.

10-kor megérkezett Judit és a párja. Először elmentünk a vevőhöz. Ott elvégeztük a szerződések és mellékleteik aláírását és a vételár utalását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése