2022. április 16., szombat

A piac 16

KKKK20220416 Szombat

Fél 12-kor  telefoncsörgésre ébredtem. Utánvétes csomagom               érkezett.

Régen minden sokkal egyszerűbb volt. Dömsödön este odatettem                                        az ablakpárkányra egy kő alá a tejrevaló a pénzt. Jani bejött, odatette a hajnalban fejt két lier hajnalban fejt tejet és a visszajáró pénzt, de engem nem keltett fel.

Manapság ez már egy kicsit másképp van. A Domsodi piacon,                 ha korán megyek, Esztike azt monndja: "Gábor bácsi, vigyen két literrel, nehogy rám savanyodjon, legfeljebb tegyek el belőle aludni és csak a többit forralja fel." Viszont, ha későn érkezem, csak széttárt karokkal szabadkozik: "Egy darabig félre volt téve, de később azt hittem, hogy már nem tetsik jönni." 

A husosnál másképpen volt. Ha későn érkeztem: "Ha a           hurkából vagy a sütnivaló nyers kolbászból két szálat visz, a m-sodikat imgyen adom, nehogy ebben a nagy meleggben rám maradjon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése