2022. április 13., szerda

Claim Conference 13

 20220413 Szerda

Beszéltem A. Gáborral, hogy mit tehetek, ha úgy érzem, hogy elmaradásaim annak a beérkező utalásaimban. Azt mondta, hogy hvjam fel a Telavivi Claim Conferece-t, ők biztosan segítenek a probléma megoldáséban.

Szerencsémre ez csak egy kartonon vam és nem a karomra tetoválva,mert akkkor (a 40-es évekmélején, amikor azokat Auschwitzban osztogatták, mi ketten - apám meg én - Rozsnyón bujkáltunk. 

Fehívtam őket. Lehetett választani, hogy oroszul vagy angolul beszéljünk. Természetesen az angolt választottam. Megadták az én kartonom              kartonom számát.Kíváncsian várom a fejleményeket.

Közben este 7-kor Áron betett valamit a sütőbe, csak nehogy odaégjen. Ahogyan az később kiderült, egy nagyméretű édes túróslepény volt az.

Bár a nagy kést., miről Áron azt állította, hogy az asztalon hagyta, nem találtam sehol, de a epényt egy pohár tejhez elcsipegettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése