2020. szeptember 25., péntek

A körtét leszedik helyettem

 20200925 péntek

8-kor ébredtem. Hogy ne legyenek újra elmaradásaim, befejeztem és közzétettem a tegnapi blogot.

A reggeli szemcsepegtetés után elgurultam a Dobos ABC-be.

Reggelire debreceni csípős paprikával és tejeskávé.

Az egyik szomszédnak odaadtam a 125. kulcsát, hogy szedjen körtét magának is, meg nekem is.

Ebédre megmelegítettem a hűtőben lévő halászlevet.

Minden piszkos edényt betettem a mosogatógépbe és elindítottam.

Összecsomagoltam és irány a buszmegálló. Áronnak küldtem egy SMS-t. hogy most indulok Dömsödről. Elértem a 15:54-es buszt.

Az 1-es villamosról a Bikás parknál leszállva vettem egy üveges lecsót, egy háló vöröshagymát, egy szál lecsókolbászt, hagymás kenyeret. egy üveg Unicumot és két doboz sört.

Este hatra értem haza Gazdagrétre.Rögtön elkezdtem készíteni a lecsót. Áron azt mondta, hogy ő majd később kér. Emőkének viszont vittem át egy kis kóstolót belőle.




























h

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése