2020. szeptember 27., vasárnap

Itt van az ősz, itt van újra

 20200927 vasárnap

8 órakör ébredtem. Teljesen őszies az időjárás. már a napi maximum is csak 20 fok körül jár. Még egy kicsit lustálkodom, mára már a munka is csak annyi lesz, hogy kiviszem a biót. 

Reggelire ráütök egy tojást a sült császárszalonnára, keresek a konyhakertben hozzá egy érett paradicsomot és felkarikázok egy csípős paprikát. A tejeskávét már kint a kertben fogom meginni. A koromnak megfelelően olvasgatok a kora őszi napsütésben.

Áron és Emőke nagyon hiányoznak de ha nekik nincs kedvük Dömsödhöz, én nem erőltetem.. A  gyerekeknek hazaviszem a kis vödör kőrözöttet.

16:54-es busszal indultam haza. A busz végállomáson még vettem Áronnak és Emőkének egy-egy szelet pizzát.. 1/2 8-ra értem haza. 

Ők ketten még a kőrözöttet is elfelezték.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése