2020. szeptember 28., hétfő

UPC

 20200929 kedd


9-kor ebredtem. Odakint 12 fok van és a lakás is hüvös. Az idokep.hu még délutánra sem ígér 17 foknál melegebbet.


Reggelire készítettem kőrözöttes melegszendvicseket a tetején sültszalonnával. Az Ároné mellé kakaót az enyém mellé  tejeskávét tálaltam.


Délig a lustálkodás volt a fő tevékenységem.


Kora délután elindultam, hogy leadjam a felmondott UPC szolgáltatás hardware eszközeit. Minden simán ment.


Visszatérve megbeszéltem Áronnal, hogy mi legyen a vacsora. Én csak vegyem meg a hozzávalókat, de ne segédkezzek a készítésben.


Közben megérkezett a tatozékok átvételét visszaigazoló email is.


A CBA-ban vettem három nagy csirkecombot, egy zacskó zöldségkeveréket, egy paradicsomos cipót. tejet, sajtot, virslit, mustárt és ketchuípot.


Áron nagyon finom vacsorát készített. Emőke részét átvitte neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése