2020. szeptember 30., szerda

Félálomban sakk

20201001 csütörtök

Félálomban nem tudtam megbirkózni a sakkvégjátékban egy huszárral és királlyal a huszár és gyaloggal szemben ezért kénytelen voltam 9-kor felébredni.

Nem sikerült az Equilorból átutaltatni 1000 €urót a BudapestBank számlámra. mert az oldaluk biztonsági okból időtúllépés miatt  kiléptetett.

 A reggeli délre tolódott és csak egy virslit főztem meg és azt ettem pirítós kenyérrel, utána tejeskávé. Közben örömmel konstatáltam, hogy a cserépkályha még mindig langyos.

 Délután végre sikerült feldolgoznoma nagy csokor petrezselymet és felaprítva mind az üvegébe került és ezzel is csükkent a kupi az asztalon.

Feri és Nádja, megszakítva a délutáni sétájukat meglátogattak.

Vacsorára megsütöttem egy darab lecsókolbászt  és két felkarikázott krumplit. Kovászos uborkával tálalva, utána froccs.

Annyira kétségbeejtő a francia tudásom kopása, hogy újra elő kellett vegyem a Duolingót.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése