2020. szeptember 25., péntek

lehet/szabad

20200926 szombat

Igyekeztem minél hamarabb elindulni Dömsödre, így 12-re már meg is érkeztem. Útközben a Bikás parki ABC-ben vettem egy üveg kész lecsót egy szál lecsókolbászt és egy kg hálós vöröshagymát.

Az 1-es villamoson a saját fülemmel is módom volt megtapasztalni, hogy a BKK vezérigazgató helyettes kirúgása, amit tapintatosan személycsereként jelentettek be meghozta az általam kifogásolt "lehet" versus "szabad" szóhasználat megoldását. Az új vezérigazgatóhelyettes nagyon diplomatikusan megkerülte a konfliktust és az új szöveg csak arról szólt "lehet/szabad" nélkül, hogy aki maszk nélkül utazik, azt kizárják az utasforgalomból és 8.000.- forintra büntetik.  

A Mizseinél vettem egy darab császárszalonnát, fél kiló kenyeret szegfűszeget és őrölt fahajat a körte kompót készítéshez. Hoztam haza kész halászlét is. 

1/2 2-kor megmelegítettem a halászlé nagyobbik részét. Ebéd.

Az idő olyan hűvösre fordult. ahogyan azt az időkép előre jelezte.

Emőke elmondta, hogy sikerült hosszan beszélgetnie Áronnal, aminek pozitív eredménye lett, részletesen is el fogja mesélni.

Estére összeütöttem a lecsót. Nagyon finom lett.

Éjfélkor még lementem egy pótvacsorára és egy kupica unicum bevezetővel megettem a halászlé második felét.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése