2020. szeptember 28., hétfő

Áron készíti a vacsoránkat

 20200928 hétfő

Hűvös reggelre ébredtem. Lemegyek a CBA-ba alapanyagokért. Egyúttal vittem le egy balon vizet a smaragdfának, ahelyett, hogy kinéztem volna az erkélyen, mert akkor láthattam volna, hogy fölösieges, mert esik az eső.

A CBA-ban vettem hagymás cipót, tejet, kenyeret és egy üveg Unicumot.

Reggeli után elindultam a Generali Ügyfél-szolgálati irodájába, hogy a Befektetéshez kötött Életbiztosítást felmondjam és a rajta összegyűlt pénzt átutaltassam a Budapest Banknál vezetett Forint számlámra, ami most nagyon jól jön, mert kiköltekeztem. 

Éppen mellette volt egy Zárkirály üzlet, ahol most másoltattam a hatodik kulcsmásolatot Áronnak a postaládához. 

Áron elvállalta a az alapanyagok beszerzését a vacsorához, de este nyolcig nem kezdett az elkészítéséhez.. Nyolc után már főtt a tészta, készült a pörkölt a csirkeszárnyból, de a segítségemre még mindig nem tartott igényt.

Emőke áthozta a felmondott UPC (új nevén Vodafone) szolgáltatás eszközeit, amit holnap tervezek visszaszolgáltatni.

Csak kettesben vacsoráztunk Áronnal, Emőke részét átvittük neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése