2020. szeptember 21., hétfő

A szememmel foglalkozom

20200921 hétfő

Azzal kezdődött a reggel, hogy Gergely Róbert doktor úr a tegnapi hívásomra visszahívott és ezzel elkezdődött a szemműtétem folyamata. Most várok tőle egy SMS-t amiben benne lesz az első személyes találkozás helye és időpontja.

Megjött az SMS Tábor u. 5. Logodi Látáscentrum 2020.09.22 18:10.

Reggelire megsütöttem egy szelet füstölt tarját és rátettem egy tejföllel megkent pirítós kenyérre, hozzá csípős paprika, utána pedig tejeskávé.

Szép indiánnyári idő van, de a kései elültetett palánták már nem akarnak növekedni.

Délben megmelegítettem az utolsó adag sztrapacskát és rá sült szalonna került.

Délután teleszedtem a kis hátizsákba a lehullott almákkal, de jutott bele néhány szem körte is.

Összecsomagoltam és elindultam Gazdagrétre. A  CBA-ban vettem egy üveg Unicumot és egy dobozos sört..

Megérkezve láttam, hogy a lépcsőházban lakógyűlés van. Először kiürítettem a postaládát, felvittem minden csomagot  és üdvözöltem 

Áront, aki éppen valamilyen mexikói kaját készült vacsorára készíteni, majd visszamentem meghallgatni a lakógyűlés hátralévő részét.

Közben elkészült a vacsora, ami nagyon finom lett.

Kibontottam. a postákat. Többek között megérkezett a Budapest Banktól az új bankkártya.












































 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése