2020. szeptember 3., csütörtök

Elvitték a nagy hűtőt javítani

 20200903 csütörtök

Már reggel telefonáltak a Használt Áruk boltjából,hogy Jani nemsokára meg fog jelenni nálam és elviszi a javítóba a rossz hűtőt. Nem ellenkeztem, sőt még örültem is, hogy végre ez is megoldódik egyszer. Elrámoltam mindent az útból. hogy Janinak ne egyen problémás a nagy hűtőt kivinni az autóba és a kicsit a helyére tenni.

Még Jani érkezése előtt végeztem egy nagy locsolást, hogy a növények se szenvedjenek, amíg egyedül lesznek.

  Próbáltam minden összepakolni. hogy utána minél hamarabb indulhassak Gazdagrétre.

Amikor Jani megjött és amíg kivitte a nagy hűtőt, kihasználtam az időt  és a helyét felmostam. Jani a régi nagy hűtő helyére begurította a kicsit.

Átmentem Emőke telkére és a kis hátizsákot teleszedtem a földre lehullott almával, körtével és indultam a buszmegállóhoz.

Gazdagrétre érve már nem voltam meglepődve a rendetlenségen. Azon csodálkoztam volna, ha rend van.

Mivel a legutóbb hazahozott gyümölcs azóta ugyanabban a PET zacskóban szenved, amiben hazahoztam, a kis hátizsákot gyümölccsel együtt átvittem Katikához. Örültek neki.

Áron a sütőben megmelegítette az olasz készételt és azt vacsorára elfeleztük.  











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése