2020. szeptember 14., hétfő

Az út Dömsödre

 20200914 hétfő

Mire felébredtem Áron már nem volt itthon.Később kiderült, hogy csak  CBA-ba ment és hozott nekem egy szelet pizzát reggelire és már el is ment. Azt mondta, találkozik a barátaival.

Emőke, hozott át 70 e kp-t mert nekem még nincs meg az új bankkártyám, viszont rögtön át tudtam utalni ezt az "Elsősegély"-t a számlájára.

Áron kapcsolatba is lépett Emőkével és azt mondta neki, hogy du. 4-re hazajön, viszont azt én már nem vártam meg és 1/2 3 körül elindultam, hogy a 15:35-os Dömsödi buszt elérjem. A Népligeti Volánbusz végállomáson vettem egy tarjás szendvicset egy Steffl dobozos sört és az úton  ezt majszolgattam ebéd helyett.

Leszállva a buszról, a kis Mizsei boltban vettem tejet, egy csomag debrecenit és Unicumot.

Akkor érkeztem a házhoz, amikor eljött a locsolás ideje.

Este feltettem a paprikás krumplit főni. Amikor úgy éreztem, hogy elkészült, mindent kikapcsoltam és felmentem aludni.  .


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése