2020. szeptember 4., péntek

itthon is sűrű a nap

 20200904 péntek

Emőke már tegnap szólt, hogy a ház faliujságjára felkerült egy Tace Pao, miszerint Augusztus 31-én a 154 -es buszon talált pénztárcát leadták az autóbusz garázsba. A pénztárcában talált papírok alapján a tulajdonos feltehetően a Gazdagréti tér 1. lakója.

Áron elindult, hogy megnézze, mert neki is elveszett a pénztárcája.

Az én utam előbb a postára vezetett, hogy elküldjem Zsoltinak a Vízművekhez eljuttatandó papírt. 

Utána a Budapest Bank Rétköz  utcai fiókjába vezetett az utam. ahol pénzt szerettem volna felvenni. Ehhez viszont szükség lett volna lakcím kártyámra, ami ugyanis nincs.

Irány a Bocskai úti Kormányablak. Rövid várakozás után sorrakerültem és pikk-pakk elintézem a Személyi Igazolvány és a Lakcím kártya pótlását. A Személyit majd postázzák, a Lakcím kártyát ott helyben átvehettem. Nem biztos, hogy van még egy ország, ahol ennek az intézése ilyen flottul megy.

Visszatérve a Budapest Bankba már minden simán működött.

A CBA-ban vettem egy üveges lecsót, egy darab baromfi lecsókolbászt. két csípős paprikát egy üveg Unicumot és két dobozos sört.

Itthon  már csak egy kis olajat kellet kérnem Emőkétől - mert az elfelejtettem venni - és egy fél óra múlva már készen volt az ebéd.

Áron nem mondta, hogy hova megy, kikkel van. Este 1/2 12-kor már elkezdtem aggódni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése