2020. szeptember 16., szerda

Tibcsi hazaindul

 20200916 szerda

Tibcsi 1/2 9-kor keltett azzal, hogy kávézzunk. Neki vízzel készítettem a nescaét, mert úgy kérte, magamnak pedig tejjel. Miután mindent összepakolt, elindult és egy óra múlva már be is jelentkezett, hogy sikeresen megérkezett Kecskemétre.

Én közben, mielőtt még tűzne a nap meglocsoltam.

A konyhában és az asztalon csökkentettem a rendetlenséget, a lement mosogatásból mindent elraktam a helyére és egy új adag piszkos edényt berámoltam a mosogatógépbe.

A hűtőgép mélyhűtő része tele van olyan dogokkal amiket Tibcsi hagyott nekem hátra.

Ebédre megettem az egyik tányér sztrapacskát.

A nagy üveg kovászos uborkát kiporcióztam literes  üvegekbe és mind bekerült a hűtőbe, az üres nagy üveg pedig a mosogatógépbe.

            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése