2014. október 22., szerda

A Manna bekakált

Áron búcsúztatásánál csak annyit kérdeztem, hogy odakünn nem esik az eső?

Már reggel tudtam, hogy ez egy sikeres nap lesz, csak oda kell figyelni a részletekre.

Először is bekapcsoltam a dömsödi fűtést, mert a meteorológia nagyon rossz idő jósolt mára. Kíváncsi vagyok, hogy ez a gyenge elektromos kazán (9 kW) mit fog tudni kezdeni a 7 fokra lehűlt ház felmelegítésével.

Reggeli után (amiben persze benne foglaltatik a fürdőszoba, fogmosás, borotválkozás stb.) átnéztem a levelezésem. Kellemes meglepetéssel vettem, hogy Grecsó Krisztián, még a kemény kritikai megjegyzéseimmel együtt is nagyon örült a levelemnek. Válaszában azt írta, hogy:

"Kedves Gábor,

nagyon köszönöm a jó szót!!!! Bárcsak sok ilyen levelet kapnék, az azt jelentené, sok figyelmes olvasó van. Ezért megéri. Hálásan köszönöm, hogy szerzett egy jó napot!
Szeretettel üdvözlöm,

Krisztián"

Kilenc óra után Emőke beadta a Mannát, azzal, hogy ő ugyan levitte, de Mannának nem volt kedve ebben a cudar időben lent maradnia.

Délben lementem Emőke nyugger kajájáért és bepakoltam a PET palackokat a Scenic-be.

Elővettem a lepréselt bélyegeket és szortírozással előkészítettem a dömsödi bündlizésre.

Ebédre megmelegítettem a nyugger kaszás levest és utána főztem magamnak egy kávét.

Közben megérkezett az új kütyü, megnézegettem, de arra már nincs időm,  hogy feltegyem árverésre.

Manna nagyokat nyávogott, mintha reklamálna, hogy ma miért nem megyünk le a kutyafuttatóra.

Kiderült, hogy jobb lett volna, ha mégis meghallgatom a panaszát, mert így a fördőszöbában kakált. Igaz, hogy az egyik törülközőbe betekerte a Gyorsan átpakoltam a szart egy PE zacskóba, a törülköző pedig ment a mosásba.

Pakolom a dömsödi cuccokat és viszem le az autóba.

Áron korán hazajött a suliból, de úgy szervezte, hogy most visszamegy az első gyógytornára és ott elkéredzkedik a tenisz edzésre.

Rohanás oda - rohanás vissza. A suliból elengedték, de a teniszre már csak egy negyedóra késéssel fog odaérni. Még az utolsó pillanatban megkérdeztem, hogy nem esik az eső?

Emőke segít bepaterolni Mannát és fél ötkor már tudok is indulni Áronért.

A Budaörsi Teniszcentrumban vettem fel. Eta kérdezte, hogy nem fagy meg ez a gyerek, hogy egy trikóban jött el az edzésre. Gondoltam rá és hoztam egy bélelt dzsekit.

Útban Dömsöd fele kihagytuk a TESCO-t és először Kikunlacházán álltunk meg a Bureknél. Mind a ketten ettünk egy húsos bureket.

A házba beérve örömmel konstatáltuk, hogy bár kint csak 7 fok volt, az elektromos kazán milyen jó meleget csinált.

Este még megnéztem a "Szabadság Szerelem" c. filmet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése