2014. október 5., vasárnap

Készül a torta

Arra ébredtem, hogy Manna nagyon gyúrja a takarómat. Tudom, hogy most azt szeretné, ha kiengedném, de erre lusta vagyok felkelni. Mind a ketten nagyon sokáig lustálkodtunk. Amikor Áron átjött, először leszaladt Mannát kiengedni, majd befeküdt a mi ágyunkba, odabújt és elmesélte, hogy mit álmodott.

Kilenc óra is elmúlt, mire reggeli riadót fújtam.

Áron készítette a reggelit, én pedig nekikezdtem a diótortának. Először a legkényesebb munka, tíz tojás sárgáját és a fehérjét külön edénybe tenni. Ezt azelőtt mindig Möci csinálta, mert ebben Ő
volt ügyesebb.

A sárgája belekerült a dupla falú kis fazékba, a fehérjéből  pedig készült a hab. Utána mind a kettő kapott 30 dkg porcukrot. A fehérje habot még tovább vertem, majd belekerült a megdarált dióbél. Óvatosan összekeverve mehetett a sütőpapírral kibélelt tepsibe és egész az előmelegített sütőbe. A sárgáját a platnin, alacsony fokozaton állandóan kevergetve kellett melegíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése