2014. október 29., szerda

Apa megint aggódik

Bementem tömegközlekedéssel a Conrad-hoz. Ott vettem egy 23A elemet ami a huzika riasztójába kellett. Néztem egy WiFi repeaterak-t is, de azt csak azzal a kikötéssel vettem meg, hogy ha nem lövi át a távolságot köztem és Gábor között, akkor teljes áron visszaveszik.

Ha már ilyen közel jártam, akkor becsöngettem Katona Sanyihoz is, de most sem jártam sikerrel, ezért otthonról inkább feladtam neki egy levelet, abban a reményben, hogy egyszer csak válaszol.

Délután 3-ra mentem a Brushup-ra. Manna nagyon jó kiscsoportos foglalkozást tartott.

A CBA-ban vettem friss tejet.

Egyik pánikból a másikba esem. Áronnak 4-től 5-ig tart a tenisz edzése. Onnan 30-40 perc elmenni busszal a nagyihoz, de másfél óra alatt még nem ért oda. A nagyival megbeszéltem, hogy én felhívom a mentőket, nagyi pedig hívja a rendőrséget.

Egy idő után nagyi visszahívott, hogy ő sem a Rendőrség hívószámát, sem a Budaörsi Tenísz Centrum címét nem tudja.

Végül Áron megérkezett és elmondta, hogy ő tévedésből egy nagy kerülővel ért a Maros utcába a nagyihoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése