2014. október 4., szombat

Szombat Dömsödön

Manna már 1/4 6-kor megkörnyékezett, hogy engedjem ki. Ki is engedtem, de jómagam visszaaludtam és csak Möci telefonjára ébredtem, de akkor már elmúlt 9 óra. Möci megrendelte, hogy miket vegyünk a piacon. Gyorsan felkeltem és összekészülődtem, hogy induljunk a piacra.

Furcsa módon Áron is egyből beleegyezett, hogy jön velem a piacra. Az odafele úton Áron bement a Dabi Vegyesboltba és vett egy fél vekni kárpát kenyeret. A piacon csak mélyhűtött és idei spenótot, tojást, paradicsomot, zöld kávét, laska tésztát, paradicsomot,  fokhagymást és egy margarin kockát vettem.

Alig vártam, hogy menjünk a GombaSoft-ba az asztali számítógépért. Nyári Imre legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy neki nem kellett semmit csinálnia, minden ment a Windows 7 alatt. Kérdeztem, hogy mégis mennyivel tartozom, azt mondta semmivel.

Utána mentünk a csavar boltba és a kerékpáros-villanyszerelő üzletbe. Legnagyobb meglepetésemre a  szelep leszorító csavar pontosan passzolt a weller pákára. Möci ilyenkor mindig azt szokta mondani, hogy: "Isten szeret engem."

Ebédre megkérdeztem Áront, hogy mivel szeretné enni a spenótot: sült kolbásszal, sült csirkével vagy bundás kenyérrel. Áron a bundás kenyér mellett döntött.

Elkezdtem a diótörést, egészen harminc deka dióbélig meg sem álltam. Hajtott a tatár, mert készültünk Möci szülinapjára.

Este megnéztük az X-Faktor-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése