2014. október 3., péntek

Kettesben indulunk

 Csak nyolc óra kőrül keltem. Igyekeztem rendet csinálni magam körül, nehogy Möcinek ne tessen, amit itt hagyunk a hétvégére Budapesten.

Én szinte már mindent bepakoltam az autóba.

Fetzer Marcit felhívtam, hogy amikor jön haza a bányából, vegye fel a recepción a részemre félretett áztatni való bélyegeket és ha 1/2 3-ig ideér, akkor lemegyek érte a kapu elé.

Áron valóban 1/2 3-kor érkezett, azzal a bonyolult hírrel, hogy meg kellene várnunk, amíg Olivér megjön a német tankönyveinek árával. Kértem, hogy ezt szervezze át, mert emiatt nem kellene később indulnunk. Hosszas sikertelen telefonálgatás után abban maradtunk, hogy kiírjuk a kapucsengőre és az ajtóra, hogy Möcit keressék az V. emelet 38.-ban.

Áron feladata volt betenni Mannát és az iskolatáskáját.

Kiskunlacházán a Burekben kenyeret, a zöldségesnél egy zsák fehér paprikát és egy zsák csípős paprikát vettünk. Igaz, hogy mindehhez kellett keresnem egy ATM-et, mert ezek egyike sem  fogad el bankkártyát.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése