2014. október 25., szombat

Gábor és Klári

Csak 10 óra körül másztunk ki az ágyunkból. Laci SMS-ére röviden megköszöntem a meghívást, azzal, hogy "majd máskor".

Valami olyasmit álmodtam, hogy Feri irányításával egy szuper szörfdeszkát építünk vékony műanyag héjból szilikonnal összeragasztva.

Áron már korábban felkelt és felvette a kapcsolatot Leóval és Artúrral skype-on.

Már régen elhatároztam, hogy a konya munkalap összeeresztését kitisztítom és utána FBS-sel kitöltöm. Ezt nem halogattam tovább és megcsináltam.

Délelőtt átvittem Gábornak a neki szánt ajándékomat. Megmutatta a Visio-val készített munkáit.

A késői felkelés után összevonjuk a reggelit az ebéddel és megesszük a megmaradt rántott karfiolt majonézzel.

Délután Gábor és Klári meglátogattak minket. Nagyon tetszett nekik a dömsödi bázis. Én csak a fenti kis kályhával dicsekedtem nekik.

Mariannal azt beszéltük meg telefonon, hogy vasárnap időben indulunk haza, hogy Áron este 6-tól 7-ig bepótolhassa az elmaradt csütörtöki zongora óráját

Este még felhívtuk Nóra nagyit. Áron megbeszélte vele, hogy hétfőn reggel átmegyünk hozzá és lehet, hogy Áron egész héten ott marad nála.

Este X-Faktor volt, de Áron inkább fent ült a számítógép előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése