2014. október 31., péntek

Dömsödön is sűrű az élet

Áron kiengedte Mannát. hadd csavarogjon.

Reggeli készítése közösen. Sült virsli, kefir.

Próbálgatom az új elemet a lakókocsi riasztójának ajtóérzékelőjébe, de úgy tűnik, hogy a read relay üvegháza megsérült.

Reggeli után, lévén sok dolgunk, elindultunk. Az első állomás Gulyás Laciék. Laci tudott adni két read relay-t is. Majd kipróbálom, hogy melyik felel meg nekünk.

A következő állomás az Önkormányzat, hogy megtudjuk, ki az üres beépítetlen telek tulajdonosa. Az Önkormányzat elhajtott, mert az adatokat nem adhatják ki. Elhajtottak a ráckevei Földhivatalba. Ott már az első kérdésre se tudtunk (mi a telek helyrajzi száma) se tudtunk válaszolni. Átmentünk a Műszaki Osztályra. Ott a számítógép monitorára behozták a Középső út térképét. Áronnal közösen megtaláltuk a keresett telket és így megtudtuk a helyrajzi számot. Azzal visszamenve az előző ügyintézőhöz már megtudtuk a tulajdonosok nevét és címét.

Innen csak egy köpés volt a K&H Bank, ahol sikerült mind a kettőnknek elintézni a net bankolást.

Gazdaboltban vettünk gáz utántöltő palackot

Megálltam Gumipont-nál is és megbeszéltem a főnökkel, hogy ha jövő pénteken a zárás előtt leérünk (3/4 5-ig), akkor megejtik a nyári gumi - téli gumi cseréjét.

Vettünk még egy üveg Unicumot is.

Visszatérve a bázisra már 12 óra lett, de Áron azt kérte, hogy még ne ebédeljünk, mivel csak nemrég reggeliztünk.

Egy órát foglalkoztunk a számítógéppel és csak egykor tettem fel a köröm pörköltöt melegedni a platnira.

Kora délután tálaltuk fel a finom kaját.

Lengyel Lacinak feltettem a Dropboxára az IGO-t. A net azt jósolta, hogy az egész cucc 7 óra alatt fog felmenni. Akkor még azt írtam Lacinak, legyen türelemmel, reggelre minden átmegy.

Este megnéztük a Virtuózokat, amiben egy sokkolt fiú mindenkit meghatott azzal, hogy beszélni nem tudott, de zseniálisan énekelt.

Áronnal nem tudtam elérni, hogy időben feküdjön le. Tíz óra is elmúlt, mire elolthattam a villanyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése