2020. augusztus 22., szombat

A hűtő felmondta a szolgálatot

20200822 szombat

A reggeli ébredéskor megnéztem a hűtőgép állapotát. Menthetetlen a helyzet a hűtőgép ebben a nagy melegben beszart.

Először még azt hittem, hogy a javításra kitalált tervem működni fog, ezért elkezdtem kirámolni mindent a hűtőből.

Feri hozott át készpénzt, mert hogy a bankkártyáim sincsenek meg és elvitt  a Használt cikk kereskedőhöz. Ott én hiába találtam ki a megoldást, vigyék el a nálam lévő hűtőszekrény javíttatni és amíg javítják, adjanak egy cserehűtőt. Egyik sem működött,. de azért felírták a telefonszámomat, ha tudnak valamit tenni, hívnak.

A kölcsönpénzből tudtam venni tejet, kenyeret és egy palack sört.

Hazajövet elültettem egy palántát és elkezdtem kirámolni a hűtőt. Az összes hűtőben talált csontot átvittem Pongónak. Judit majd este kiosztja a kutyáknak. 

Kora délután megsütöttem a halat, hozzá chipsz és sör.

Este hatig még egy palánta kerül a földbe. Egy kis faád darabolás és nagy locsolás.

Az üres hűtő kitakarítása.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése