2020. augusztus 25., kedd

Dömsöd az én otthonom

 20200825 kedd

Reggel 9 óra, Áron még nem jött haza. A hírek egyre borzasztóbb dolgokról szólnak. Egy megkéselt fiút a mentőknek nem sikerült újraéleszteni. Szomorú és ideges vagyok.     

11-kor indultam el otthonról. Először kerestem egy digitális nyomdát (MiniCopy Budafoki út 41. B.) ott kinyomtatták nekem a Szabó Zsolt féle telek (Középső út 125.) adatlapját, aminek a kitöltése után a Vízműveknél kell majd az átírással kapcsolatban eljárni.

Onnan már egyenesen Dömsödre jöttem. Elértem a 13:05-ös buszt. Amikor leszálltam, bementem a Használt Cikk boltba és egyeztettem. Csütörtökön fogják megoldani a hűtőszekrény problémát.

Szemben a fiúknál vettem egy üveg Unicumot és két doboz sört. A tegnapelőtt összement tej helyett szó nélkül adtak egy új dobozzal.

A következő állomás G. Laciék postaládája volt, ahonnan kivettem a kerékpár zár kulcsát. Nagyon hálás voltam Juditnak, hogy eljött bezárni a kertkaput. Azt mondta, délután eljönnek meglátogatni.

Egy palánta ismét bekerült a nagy pohárból a földbe.

Este hatkor következett a félórás locsolás és csak utána a vacsora.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése