2020. augusztus 20., csütörtök

Gazdagrétre menet Szent István napján

20200820 csütörtök

Nem sokkal 8 óra után ébredtem. Szent István ünnepén  szikrázó napsütés van.

Olyan sokan reklamálnak, hogy miért maradtak abba a blogbejegyzései (G. Anna kimondottam elvonási tünetekre panaszkodott), hogy elhatároztam, nem csak újra fogom publikálni a velem történteket, de előveszem az elmúlt idő jegyzeteit és a hiányzó két hónap történéseit is beillesztem.

A gazda kiment a kertbe és elégedtlenül konstatálta, hogy mára egyetlen paradicsom se pirosodott ki. Elültettem a mai első palántát. elvittem hátra a biót és egy újabb adag fa került feldarabolásra.

10-kor lemegyek és összeütök egy reggelit. Bundáskenyér, rajta sült szalonna és mellé citromos tea.

Úgy terveztem, hogy délután elindulok Gazdagrétre. Elkezdtem összepakolni. Emőke kertjéből felszedtem egy zacskónyi almát és a szilvákból is raktam rá egy adagot.

Elültettem a második palántát és amikor már nem tűzött annyira a nap, búcsúzóul alapos locsolást végeztem.

Indulás előtt még bekaptam egy tejföllel megkent fokhagymás pirítóst.

A hazaút egy kicsit bonyolultabb volt a szokottnál. A 18:55-ös busszal mentem a Népligetig, onnan 1-és villamost pótló autóbusszal a Közvágó hídig, majd 1-es villamos, M4-es metró és 8E busz. Végül 1/2 9-re értem haza.

Áron vacsorára rántott csirkével és sült krumplival, Emőke pedig túrós palacsintával fogadott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése