2020. augusztus 28., péntek

Fadarabolás

 20200828 péntek

Hajnali 3-kor megint arra ébredtem, hogy ki akart dobni az ágy. Nem hagytam magam igyekeztem visszaaludni. Ez gyakorlatilag sikerült is és másodszor csak 8-kor ébredtem.

Még kitartóan nyár van.

Ma nagyon sok faágat tudtam feldarabolni és végre látszatja is van a munkámnak. 

Janit hiába vártam egész nap, nem jött a javítandó hűtőért és így a cserehűtőt sem tudtam a helyére téve beüzemelni.

Ebédre két panírozott sajtos korongot sütöttem.

A délutáni darabolás közben egy paradicsom kapott a méretének megfelelő magasabb karót.

Az M8-as csavarok fiókját elkezdtem javítani, de nem találtam meg a faragasztót. A rend nem tartozik az erényeim közé.

Este 8-kor megmelegítettem egy (a mályhűtő ládában talált csirkeaprólék levest, Nagyon jól esett.


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése