2020. augusztus 30., vasárnap

Kuka

 20200831 hétfő

Elmúlt a kora hajnali ébredések kora. Szép napos időre 9 óra után ébredtem. A napi meleg csúcs 30 fok alá ígérkezik. 

A kukás szerencsére egyetlen rossz szó nélkül bebillentette az autójába az enyhén kétes szagú tartalmát a kukánknak. Rögtön teleeresztettem vízzel és még kétszer is kimostam.

Egy kis fadarabolás után megmelegítettem a tegnap sült kolbász és megreggeliztem.

Megtaláltam Tibcsi elveszettnek vélt Sony digitális kameráját. Gondoltam, hogy szerzek neki egy jó napot  és rögvest felhívtam. Nagyon örült a hírnek.

1/4 5 kor elindultam a Dobos ABC-be gyalog, mondván, kell egy kis testmozgás. Ebből oda-vissza több mint egyórás séta lett.

A Dobosnál vettem tejet, sört, unikumot, (Emőke lányom azt mondta, mindig gondoskodjak a folyadék utánpótlásomról.) Vettem még  mélyhűtött baromfi vagdaltat, 1 kg. krumplit, és egy dar ab császárszalonnát.

A Használt Cikk (vagy ahogyan ők nevezik magukat Szépséghibás áruk Boltja) felhívott, hogy csak holnap tudják elvinni a hibás hűtőnket a szervizbe.

Hatkor nekiálltam elkészíteni a vacsorát. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése