2020. augusztus 19., szerda

Nincs meg a pénztárcám

 20200819 szerda

Ébredés normál időben.

Úgy gondoltam, hogy ez a napi egy palánta ültetése túl lassű, ezért felemeltem napi kettőre. A konyhakert jól alakul.

Most itt Dömsödön is megadta magát a hűtőszekrény . Még az alsó mélyhűtő rész működik benne -18 fok van, de fölötte a nagy hűtőtérben +2.

A legnagyobb probléma, hogy a pénztárcámat nem találom sehol. Fogalmam sincs hogy itt van-e valahol a rendetlenségben, vagy elvesztettem. Pénz nem volt benne sok, de benne volt az összes igazolvány és a hitelkártyák.  Csak arra tudok gondolni, hogy valahol kiránthattam a zsebemből.

Dél tájban elmentem a Dobos ABC-be. Ott is megkérdeztem, hogy nem hagytam-e ott, de nem. Annyi apró volt a zsebemben, hogy tudtam venni egy tejfölt és egy kenyeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése