2020. augusztus 29., szombat

Norciék hazautaztak Bristolba

 20200829 szombat

Ébredés normál időben 1/2 8-kor.

Áron nem érti, hogy Emőke miért írta a nevében, hogy esetleg lejön Dömsödre. Nem tud lejönni, mert tele van a programja. 

Kirollereztem a piacra, Esztikénél egy palack tejet. Antinál három zsemlét. a zöldségesnél 1 kg krumplit. a husosnál pedig egy tekercs sütnivaló csípős kolbászt vettem. Onnan elmentem a Használt Cikk boltba és megbeszéltem, hogy hétfőn elviszik a javítóba a nagy hűtőt.

Nem is annyira a racionalitás, mint inkább a megszokás vitt arra, hogy megint elültessek egy palántát. Azért jó lenne az időjárásra is figyelni, hogy a tél közepén már ne megszokásból kertészkedjek majd.

Amíg ezt ültettem, egy kicsit kifutott a tej. Reggeli után átjött Feri és Nádja. Kértem tőle faragasztót, hogy az M8-as csavarok szétesett fiókját meg tudjam javítani. Később át is mentem érte.

Norciék visszaérkeztek Bristolba. Nekem nem esett jól, hogy a Magyarországi egyhónapos tartózkodásuk alatt egyszer sem látogattak meg.

Este 7-kor nagy félórás locsolás.

Vacsorára megsütöttem két sajtos korongot és néhány karika krumplit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése