2020. augusztus 27., csütörtök

Hűtőcsere

 20200827 csütörtök

10-kor ébredtem. Szép napsütéses idő van 24 fok, de az időkép szerint vasárnapig rakétaszerűen akár 36 fokra is felmehet a higany szála.

Lemegyek és készítek valami reggelit. (olajon sült kenyér, lágy tojás, tejeskávé). 

Megnéztem a konyhakertet, az ültetvények tegnap óta meg se mozdultak.

Határozott szándékkal indultam el a Használt Cikk kereskedésbe reklamálni a hűtőgép miatt. Igyekeztem nem felemelni a hangomat, ennek ellenére megígérték, hogy du. 1/2 3-ra kihoznak valamilyen hűtőt és a hibásat beviszik javítani.

A cserehűtőt végül 1/2 4-re hozták ki, de a hibásért majd akkor jönnek vissza, ha 100 %-osan ki lesz takarítva. Én egy óra alatt kitakarítottam, de este 1/2 9-ig nem jöttek érte.  A csere hűtőt mindenesetre felakasztottam a hálózatra  és betettem egy sört, hogy hadd hűljön.

Közben 6 óra tájban végeztem egy nagy locsolást.

Vacsorára sült sajtos korong, előtte unicum, utána sör.























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése