2020. augusztus 26., szerda

láncfűrész élezés

20200826 szerda

Visszatért a túl korai (6:00) ébredés, amikor még nem kellene.Az időkép szerint még az utolsókat rúgja a nyár, jelenleg 21 fok van és süt a nap, délután még lesz 32 fok,  de vasárnaptól már jön az igazi lehűlés.

Még gyorsan átutalom a UPC számlát, azután lemegyek reggelit készíteni. (olajban pirított kenyér, lágy tojás kakukkfűvel és tejeskávé). 

Azt gondoltam, hogy most már nem érdemes forszírozni ezt a palánta ültetést, inkább a télre kellene készülődni, de amikor kimentem a kertbe, hogy megnézzem mi fejlődött, a tűző napsütésben nem tudtam ellenállni ls egy palánta kezdeményt mégis a földbe tettem és három kispohárba paprika magokat ültettem. Gondoltam, a legrosszabb ami történhet, hogy nem kel ki és akkor mi van? Semmi probléma, próbálkoztam, de nem jött be.

Az ág darabolása közben arra gondoltam. mégiscsak meg kellene néznem, hogy merre van az egykor vásárolt láncfűrész élezőszerkentyűm. A legnagyobb meglepetésemre megtaláltam, de a beüzemeléshez már át kellett vinnem a mindent tudó Z. Gáborhoz. 

Végül ő sem tudott sokkal okosabb megoldást, viszont Emőke telkéről áthoztunk egy leamortizálódott fűrészbakot és Gábor ellátott szakmai tanácsokkal, hogy azt hogyan tudom felújítani. 

A szalagfűrészre sikerült feltelepítenem egy vadi új szalagot, amitől ma rekord mennyiségű faágat tudtam feldarabolni.

Este 6 óra után végeztem egy nagy locsolást és utána vacsorára megmelegítettem a tegnapelőtt sütött csirkecombot a rizses  zöldségkörettel.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése