2018. április 18., szerda

Arduino


20180418 szerda

Áron csak ½ 8 után indult el. Azon már ki sem akadok, hogy milyen rendetlenséget hagyott a szobájában.

A reggelem sűrű. Aki ilyen sok vasat tart a tűzben, az ne reklamáljon.

A reggeli után megírtam a leveleket. Az ügyvéd úrnak a Norci bankjának adatait (szlaszám, cím stb), Böbe dokinak a befektetést, Marikának a Nyári Imi elérhetőségét. 

Felhívtam a Nissan Gablinit, hogy mi az előre haladás a töltőcsatlakozó váltással.

Megróbálok a neten keresztül okosodni az Arduino és a Raspberry területén, de nagyon döcögva megy.

Kivételesen megcsináltam az angol házi feladatomat.

Időben (3 előtt öt perccel) érkeztem a brushupra. Mindenki meglepődött, hogy nekem készen volt a házim.

Otthon csirkeszárnyból készült tejfölös csirkapaprikást készítettem vacsorára.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése