2018. április 9., hétfő

USB-s dugalj


 20180409 hétfő

Ha csak kis lépésekkel is, de mindenben haladok előre, az már jó.
 Áronnak még reggel tudtam szólni, hogy már ¼ 8 van, de mire én felkeltem már híre-hamva sem volt.

Nagy reggeli után elmentem 90%-ra feltölteni az autót és mindent felhoztam aminek itt van Gazdagréten a helye.

A postán átvettem az USB-s dugaljat és már alig várom, hogy a hétvégén felszereljem.

Feltettem a Lenovora egy Office 10-et és ezt a blogbejegyzést már annak a Word-jével írtam.

Amikor Áron megérkezett a suliból, megkérdeztem, hogy ha megyek a TESCO-ba mit hozzak neki. Csak szörpöt kért. Ezen kívül vettem egy doboz földiepret mind a hármunknak.

A TESCO-ban kinéztem Béniéknek egy nagyon jó ár/érték arányú használt notebookot (Lenovo T 430) Windows 7-tel és egy év garanciával 58.000-ért. Fel is hívtam Bénit, de ő mondta, egyelőre ne kapkodjuk el.  Nem is tudtuk volna elkapkodni, mert amíg telefonáltam meg is vették. L

Hazaérve, hívtam Áront vacsorázni, de ő azt mondta, hogy majd később.
Egyedül vacsoráztam. Megmosva és felvágva kiporcióztam hármunknak a földiepret, de ő abból sem kért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése