2018. április 27., péntek

Érkezés a bázisra


20180427 péntek

A reggel a szokásos forgatókönyv szerint:
Áron ébresztő órája hattól hétig öt percenként csörög. Hét után nagy nehezen felkel  és 7:25-kor elhagyja a lakást, én meg izgulok, hogy el fog-e késni megint.

Induláskor még annyit bejelent, hogy még nem tudja, hogyan alakulnak a programjai az osztálytársaival. Én nyugodtan induljak el Dömsödre, ő majd utánam jön busszal.

Reggeli  után elkezdtem a csomagolást. Mannának mondtam, hogy most már ne menjen ki, mert nemsokára indulunk. Nem örült neki, de tudomásul vette.

Úgy ahogy rendet hagytam magam után és mindent levittem az autóba, indultunk.

A TESCO-ban leadtam a rengeteg palackot. Vettem  Mannának a leveshez csirkeaprólékot, magunknak pedig három szelet busát.

Szigethalmon útbaejtettem a Hekk sütödét és ebéd gyanánt ettem egy sült hekket majonézzel, kenyérrel.

A bázison Manna nagyon örült a szabadlábra helyezésnek.

Az első dolgom a jó gazda módján az volt, hogy szemügyre vegyem a palánták és a smaragdfák növekedését.

Mindent kipakoltam, majd átvittem Juditnak a Pongó féle csontokat és a tojástartókat. Judit adott egy doboz kapirgálós tojást, aminek Emőke nagyon fog örülni. Fel is hívtam, hogy megkérdezzem, hogy áll Áron indulása, de azt mondta, majd megmondja Áronnak, hogy hívjon fel és egyeztessük, mikor fog érkezni.

Beindítottam a szívattyút és végeztem egy kiadós locsolást.

Vacsorára megmelegítettem a maradék csirkepörköltöt főtt tésztával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése